Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 22.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 23.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 24.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 25.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 26.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 27.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 28.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 29.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 30.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 31.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 32.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 33.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 34.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 35.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 36.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 37.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 38.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 39.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 40.
  • Referāts 'Mārketinga komunikācijas kampaņas analīze uzņēmumā SIA "Tele 2"', 41.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Marketinga komunikāciju raksturojums    5
1.1.  Virzības stratēģija, komplekss un sistēma    5
1.2.  Komunikācijas, to veidi un ietekmējošie faktori    7
2.  Mārketinga komunikāciju līdzekļi, to pielietojums    12
2.1.  Tiešā pārdošana    12
2.2.  Sabiedriskās attiecības    15
2.3.  Pārdošanu veicinošie pasākumi    17
2.4.  Tiešais mārketings    17
2.5.  Reklāma    18
3.  Integrēto mārketinga komunikāciju veidošana    20
3.1.  Uzņēmuma tēla veidošanas komunikācija    20
3.2.  Uzņēmuma tēla reklāma    21
3.3.  Interaktīvās integrēta mārketinga komunikācijas    22
4.  Marketinga komunikāciju analīze SIA „Tele2” uzņēmumā    25
4.1.  Uzņēmuma raksturojums    25
4.2.  Produkts un tā raksturojums    26
4.3.  Mārketinga komunikāciju veidi un izplatīšanas līdzekļi    28
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    31
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Mūsdienu ekonomiskajā vidē, kad ir tika daudz darbojošos uzņēmumu, kad pastāv daudz dažādu preču un pakalpojumu, un kad daudzi uzņēmumi piedāvā līdzīgas preces, vai pakalpojumus, ir nepieciešamas prasmes konkurēt, un izdarīt tā, lai tavu preci vai pakalpojumu patērētu. Katrs uzņēmums tiecas pie sava mērķa pircēja, piesaistot to uzmanību, tādējādi stimulējot pieprasījumu.
Marketinga nozare, tagad ir neatņemama, jebkuras uzņēmējdarbības funkcija, bez kuras uzņēmums nevarētu pastāvēt. Mārketinga komunikācijas ir process, kurš ļauj pārdevējam, tas ir uzņēmumam efektīvi komunicēties ar pircējiem, tas ir ar klientiem. Mārketinga komunikāciju kopums ir neatņemama mārketinga pasākumu sastāvdaļa.
It īpaši tagad, kad valstī valda ekonomiskā krīze, gan esošiem uzņēmumiem, gan jauniem, tikko tirgū ienākošiem, ir jāsastāda, vai jāanalizē, lai kaut ko mainīt, vai paredzēt problēmas, mārketinga komunikāciju komplekss, jo tieši tagad tiem ir nepieciešams nemitīgi atgādināt par sevi, veikt visāda veida akcijas, piesaistīt klientus. Klienti ir uzņēmuma izdzīvošanas un pastāvēšanas pamats, mārketinga komunikācijas ļauj noturēt saikni starp pārdevēju un patērētāju.
Pētījuma mērķis: izanalizēt mārketinga komunikācijas kampaņas analīzi uzņēmumā SIA „Tele 2”.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. raksturot mārketinga komunikācijas procesu, to veidus, funkcijas, mērķus un stratēģiju;
2. izanalizēt integrēto mārketinga komunikāciju būtību;
3. iepazīties ar Tele2 uzņēmuma būtību un analizēt tā produktu;
4. izanalizēt Tele2 uzņēmuma mārketinga komunikācijas.
Pētījuma metodes:
1. literatūras avotu analīze;
2. uzņēmuma dokumentu analīze
3. statistiskā analīze
4. esošās informācijas analīze
5. saturiski ģenētiskā metode
Darba rezultāts: izstrādāti ieteikumi mārketinga komunikāciju izstrādes pilnveidošanai.

1. Mārketinga komunikāciju raksturojums
Mārketinga komunikācijas ir process, kurā ar virzīšanas tirgū pasākumu palīdzību tiek veikta divpusēja informācijas apmaiņa starp pārdevēju un potenciālo pircēju ar mērķi informēt, pārliecināt vai atgādināt.

1.1. Virzības stratēģija, komplekss un sistēma
Virzīšanas tirgū elementi:
- Tiešā pārdošana;
- Reklāma;
- Pārdošanas veicināšana;
- Sabiedriskās attiecības;
- Tiešais mārketings. [1; 123]

Autora komentārsAtvērt
Atlants