Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 1.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 2.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 3.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 4.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 5.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 6.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 7.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 8.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 9.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 10.
  • Prezentācija 'Sociokulturālā psihoanalīze', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Uzvedības tipi
Pakļāvīgais – vērsts uz citiem, alkst citu apliecinājumu. Asi uztver kritiku un nenovērtē savas spējas.
Agresīvais – vērsts pret citiem, strādīgi, pēc varas alkstoši, uz sasniegumiem vērsti.
Neatkarīgais – vērsts no citiem, turas atsevišķi, neuzņemas pienākumus, attiecībā uz citiem nekas nav obligāts.

Secinājumi
K. Horneja respektē psihoanalīzes pamatdomas, akcentējot sociokulturālos faktorus personības attīstībā.
Pamatnemieru izraisa bērna “izolētība un bezpalīdzība potenciāli naidīgā pasaulē”. Liek meklēt drošību.
Nemiera pārvarēšanai var pielietot pašanalīzes un Z. Freida izstrādāto psihoanalīzes procedūru palīdzību.

Autora komentārsAtvērt
Atlants