Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi:
misijas būtība un formulēšana;
Uzņēmuma misija ir skaidri strukturēts ilgtermiņa uzņēmuma skatījums, kurā ir attēlotas stratēģijas ar kādām uzņēmums sasniegs savus mērķus. Uzņēmuma uzdevums ir veidot savu iekšējo kultūru ar savu skatījumu uz sekojošām lietām:1
Orientācijas funkcija: vērtības, normas, noteikumi
Integrācijas funkcija: „Mēs” sajūta – uzņēmuma iekšējā identitāte, komunikācijas stils
Lēmumu funkcija: Krīžu vadības noteiktumi, lēmumu veikšanas ierobežojumi
Koordinācijas funkcija: darbinieki, vadītāji, sabiedrisko attiecību nodaļa
Uzņēmuma misija satur visus vēlamās (sasniedzamās) uzņēmuma kultūras elementu pārstāvošus izteikumus. Tā ir savstarpējās sapratnes, uzņēmuma filozofijas, attīstības plāna un kvantitatīvo un kvalitatīvo mērķu kombinācija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants