Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas likumu pārkāpumi', 9.
Darba fragmentsAizvērt

SIA «PAREX BANKA» reklāma
Parex banka savā reklāmā, kurā aicina pievienoties Parex pensiju līmenim reklamē, ka šī plāna ienesīguma pieaugums ir 26%.
Šī informācija neatbilst patiesajiem rādītājiem, jo faktiski šis ienesīguma procents ir 7,72%.
Parex banka pārkāpj Reklāmas likumu par sabiedrības maldināšanu.

SIA «LMT» reklāma
Pagājušā gada nogalē masu medijos parādījās reklāma ar tekstu: «Kāpēc Tu izvēlies nedrošus mobilos sakarus?»
Šāds salīdzinājums var maldināt patērētājus par citu mobilo sakaru operatoru sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Šādā veidā LMT pārkāpa Reklāmas likumu par maldinošu reklāmu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants