Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 1.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 2.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 3.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 4.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 5.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 6.
  • Prezentācija 'Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs domājam daudz ātrāk nekā runājam, mēs varam jau iepriekš prognozēt to, kas tūlīt tiks pateikts, no tā mums ir garlaicīgi un mēs “atslēdzamies”;

Kad mums kaut ko saka, mēs tā vietā, lai klausītos, pārcilājam savā prātā, kādu mums vajadzēs dot atbildi;

Mums stāsta par kaut kādām jaunām idejām, kuras mūs jau no pirmā mirkļa nez kāpēc neapmierina, un, mēs nenoklausījušies līdz galam, jau sākam pārdomāt, kā šīs idejas noraidīt, kā pierādīt, ka tās nederēs;

Mums vienkārši nepatīk runātājs.
Verbālā komunikācija – Prasme klausīties
Verbālajā komunikācijā ietver 2. prasmes:

prasmi runāt;
prasmi klausīties.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prasme klausīties, tās nozīme komunikācijas procesā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/913840

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.