Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 1.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 2.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 3.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 4.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 5.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 6.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 7.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 8.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 9.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 10.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 11.
  • Referāts 'Radio vieta mediju sistēmā', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Radio vēsture un attīstība    4
a.  Latvijas radio vēsture un attīstība    6
3.  Radio priekšrocības    8
4.  Radio trūkumi    9
5.  Radio nākotnē    9
6.  Secinājumi    12
7.  Izmantotā literatūra    13
Darba fragmentsAizvērt


Radio ir ļoti lielā loma mūsdienu cilvēka dzīvē. Tas ir medijs, ko izmanto visa vecuma cilvēki. Šodien radio veic izklaidējošo funkciju, skan aptīkama mūzika, atbilstoši katra klausītāja vēlmēm. Radio piedāvā dažāda veida informāciju- ziņas par aktuāliem notikumiem, laika ziņas, izklaidējošus raidījumus, dažādus konkursus, informāciju par gaidāmajiem kultūras pasākumiem utt.
Mēs klausāmies radio mašīnā, mājās, darbā, kafejnīcās. Praktiski, radio skan gandrīz visur, kur mēs ejam un atrodamies.
Šodien Latvijā ir ļoti liels radio klāsts. Tiek piedāvāta mūzika un programma dažādām gaumēm. Personīgi man radio ir neatņemama dienas sastāvdaļa un radio ieslēgšana ir pirmais, ko es daru, pieceļoties no rīta.
Agrāk kad nebija televīzijas- radio bija daudz lielāka loma sabiedrības dzīvē. Pa radio raidīja ne tikai izklaidi, bet arī izglītojošos un informatīvus raidījumus, ļoti populārs bija radio teātris, kura vietu tagad aizņem seriāli.
Ar laiku televīzija arvien vairāk sāka piesaistīt klausītājus un pārtaisīja tos par skatītājiem! Radio zaudēja savas pozīcijas, un sāka meklēt citas funkcijas, kuras varētu piesaistīt potenciālo klientu. Tā kā šodien mēs klausāmies pilnīgi citu radio, nekā klausījās mūsu vecāki 20 gadus agrāk.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants