Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju kompleksa novērtējums uzņēmumā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Mārketinga komunikāciju komplekss    6
I.  Reklāma    9
II.  Personālā pārdošana    12
III.  Sabiedriskās attiecības    14
IV.  Citas mārketinga aktivitātes    17
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Literatūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Vairākiem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem klientu trūkuma problēma palika jo īpaši aktuāla pēc 2004.gada 1.maija, Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā. Kaut gan tirgus paplašinājās un pastāv daudz iespēju attīstībai, tomēr līdz ar to aug konkurence un daudziem uzņēmumiem ir tiešām grūti izdzīvot un pastāvēt tirgū mūsdienās mainīgos apstākļos.
Šajā darbā tiks aplūkotas problēmas, kas saistītas ar klientu skaita palielināšanu jeb pakalpojumu pārdošanas veicināšanu vidējā uzņēmumā, kas ietilpst mārketinga komunikāciju kompleksā – starptautiskā transporta un ekspedīcijas kompānijā. Kompānijas mātes uzņēmums atrodas Dānijā, ir filiāles Lietuvā un Igaunijā. Līdz 2004.gada 1.maijam kompānijas ienākumi veidojas no ekspedīcijas, transporta, noliktavas un muitas formalitāšu kārtošanas pakalpojumiem. Kompānija apkalpo dažus lielus klientus, ienākumi no kuriem veido ap 60% no uzņēmuma ienākumu kopsummas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants