Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 1.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 2.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 3.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 4.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 5.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 6.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 7.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 8.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 9.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 10.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 11.
  • Referāts 'Korporatīvā līmeņa stratēģijas', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu uzņēmējdarbībā, ar vien svarīgāka kļūst uzņēmuma stratēģijas formulēšana, līdz ar to arī stratēģiskā plānošana. Uzņēmēji aizvien vairāk cenšas izpētīt visus aspektus, kas ietilpst stratēģiskā plānošanā. Uzņēmumu un organizāciju vadītāji nosaka savām firmām ilglaicīgus mērķus, kurus, izmantojot stratēģisko plānošanu mēģina sasniegt.
Jebkura cilvēka darbība ir pamatota, t.i. katrs vienmēr rīkojas ar kādu mērķi. Viens no G. Emersona izvirzītajiem ražīguma principiem ir “Skaidri noteiktie ideāli un nospraustie mērķi”.
Šajā darbā sīkāk tiks aprakstīts un izpētīts korporatīvā profila modelis un stratēģijas, kā arī apkopoti šī līmeņa stratēģiskie mērķi un idejas, kā arī stratēģiskās plānošanas nozīme, procesi un attīstība

Korporatīvā profila modelis

R. Džeims ir izstrādājis organizācijas iekšējās uzbūves korporatīvā profila modeli,
Vadītājiem, kuru vēlēšanās ir izstrādāt organizācijas darbības uzlabošanas programmu ir pastāvīgi jāanalizē un jādomā par sekojošām problēmām:
bāzes mērķi (ko vēlamies sasniegt);
bāzes vērtības (ko mēs aizstāvam, piemēram, laipnību, produkta drošumu, efektivitāti utt.);
stratēģija (kāda ir organizācijas pamatpieeja mērķu sasniegšanai). Lai sasniegtu mērķus organizācijas vadītājam pilnībā jāpārvalda šādas trīs stratēģijas pieejas, turklāt vismaz vienu īpaši augstā līmenī:
organizatoriskā darba efektivitāti;
inovācijas procesu;
saskarsmi ar patērētāju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants