Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konkurentu izpēte', 1.
  • Konspekts 'Konkurentu izpēte', 2.
  • Konspekts 'Konkurentu izpēte', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurentu izpēte
1. Nozares pievilcība un konkurentu cīņa tajā
Mārketings – tā ir vienkārši civilizēta karadarbības forma, kur lielākā daļa cīņu uzvarēta, pateicoties pareiziem vārdiem, progresīvām idejām un trenētai domāšanai. A.V.Emeri
Katrai kompānijai jāizlemj par investīciju lietderību, lai paplašinātu savu ražošanu un tas ir atkarīgs no konkurences intensitātes tirgū šajā nozarē. Kāda ir konkurences loma tirgus pievilcības noteikšanā?
Konkurentu mārketinga pētījumu mērķi ir informācijas un datu analīze, lai izvēlētos stratēģiju cīņā ar konkurentiem. Parasti stratēģiju nosaka sekojošo pētījumu rezultāti: pirmkārt – jānosaka šīs nozares pievilcību tālākajā nākotnē. Otrkārt – jānosaka konkurējošās firmas produktu vai pakalpojumu pozīcijas salīdzinājumā ar citām firmām.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants