• Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības traucējumu gadījumā

     Novērtēts!

    Referāts33 Pedagoģija, Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
2021. - 2025. g.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 1.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 2.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 3.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 4.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 5.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 6.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 7.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 8.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 9.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 10.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 11.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 12.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 13.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 14.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 15.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 16.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 17.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 18.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 19.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 20.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 21.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 22.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 23.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 24.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 25.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 26.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 27.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 28.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 29.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 30.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 31.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 32.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 33.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 34.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 35.
  • Referāts 'Informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi valodas un runas attīstības ', 36.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  Bērna kognitīvo spēju un valodas attīstība    7
2.  Bērna runas un valodas attīstība    10
3.  Logopēdijas vēsture    15
3.1.  Logopēdijas Vēsture Latvijā    15
4.  Logopēdija kā zinātne    17
5.  Oskara Kalpaka Liepājas 15.vidusskolas 1.klašu skolēnu vecāku informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi bērnu runas un valodas attīstības traucējumu gadījumā    20
5.1.  Pētījuma organizēšanas apraksts    20
5.2.  Pētījuma bāzes raksturojums    21
5.3.  Oskara Kalpaka Liepājas 15.vidusskolas 1.klašu skolēnu vecāku informētības izvērtējums par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi bērnu runas un valodas attīstības traucējumu gadījumā    21
5.4.  Speciālistu intervija    30
  Secinājumi    32
  Izmatotā literatūra    33
Darba fragmentsAizvērt

Runa ir viens no cilvēku savstarpējās sazināšanās līdzekļiem. Runa ir senākais un arī biežāk lietotais saziņas līdzeklis. Ikdienā runa palīdz cilvēkam sazināties ar pārējiem sabiedrības locekļiem, saņemt informāciju no apkārtējiem un reaģēt uz to.
Valodai bērna attīstībā ir liela loma. Tikai ar dzimtās valodas palīdzību bērns iekļaujas apkārtējo cilvēku dzīvē. Laba valodas prasme bērnam ir nepieciešama, lai apgūtu pirmsskolas izglītības programmu, bet vēlāk arī skolas programmu.
Bērns nepiedzimst ar jau iepriekš attīstītu valodas prasmi. Valodas apguve ir sarežģīts un daudzpusējs process. Runa sāk veidoties tikai tad, kad bērna galvas smadzenes, dzirde, artikulācijas aparāts sasniedz noteiktu attīstības līmeni. Lai bērnam runa ne tikai parādītos, bet turpmāk arī pareizi attīstītos, ir nepieciešams nodrošināt pareizu un atbilstošu runas attīstības vidi (Vlasova,2009).
Mūsdienās arvien lielāka problēma kļūst tā, ka bērni pārāk maz laika pavada lasot dažādas grāmatas un rakstus, jo mēs dzīvojam tehnoloģiju pasaulē, kura attīstās ļoti strauji. Tādēļ bērni lielu laiku pavada pie televizora, skatoties filmas, vai pie datora un planšetdatora spēlējot dažādas videospēles. …

Atlants