Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kvalitāte', 1.
  • Referāts 'Kvalitāte', 2.
  • Referāts 'Kvalitāte', 3.
  • Referāts 'Kvalitāte', 4.
  • Referāts 'Kvalitāte', 5.
  • Referāts 'Kvalitāte', 6.
  • Referāts 'Kvalitāte', 7.
  • Referāts 'Kvalitāte', 8.
  • Referāts 'Kvalitāte', 9.
  • Referāts 'Kvalitāte', 10.
  • Referāts 'Kvalitāte', 11.
  • Referāts 'Kvalitāte', 12.
  • Referāts 'Kvalitāte', 13.
  • Referāts 'Kvalitāte', 14.
  • Referāts 'Kvalitāte', 15.
  • Referāts 'Kvalitāte', 16.
  • Referāts 'Kvalitāte', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitāte tā ir problēma, kas cilvēkus saistījusi jau kopš seniem laikiem. Vēsturiski izveidojušās daudzas metodes noteikta kvalitātes līmeņa produkcijas ražošanai, kas galvenokārt balstītas uz pieredzi, nevis uz teorētiskām zināšanām. Par nekvalitatīva darba veikšanu bieži vien draudēja bargs sods – kā miesisks, tā arī mantisks. Tomēr ne jau sodi veicinājuši kvalitātes attīstību, bet gan nepieciešamība izdzīvot un konkurence. Vienmēr bijis tā, ka par kvalitatīvāku preci vai pakalpojumu maksāts vairāk un kvalitatīvāka prece varējusi iekarot pircēju uzticību.
Prasība nodrošināt kvalitāti, kas galvenokārt attiecās uz celtniecību, tika noteikta jau senajā Ēģiptē. Un pilnīgi iespējams, ka noteiktas prasības kvalitātei eksistēja arī vēl tālākā senatnē.
Kvalitātes jēdziena formulējums dažādos literatūras avotos ir atšķirīgs, piemēram –
Kvalitāte ir produkta īpašību kopums, kas nosaka tā spēju apmierināt iepriekš noteiktas vajadzības.
Kvalitāte ir objektu raksturotājs kopā, kas nosaka tā atbilstību noteiktām vai iedomātām prasībām. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants