Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Darba aizsardzības instrukcija klientu apkalpošanas speciālistam', 1.
  • Paraugs 'Darba aizsardzības instrukcija klientu apkalpošanas speciālistam', 2.
  • Paraugs 'Darba aizsardzības instrukcija klientu apkalpošanas speciālistam', 3.
  • Paraugs 'Darba aizsardzības instrukcija klientu apkalpošanas speciālistam', 4.
Darba fragmentsAizvērt

7.Rīcība ārkārtas situācijās
7.1.Ugunsgrēka gadījumā nekavējoties pārtraukt darbu un ziņot vadītājam, kā arī veikt pasākumus ugunsgrēka dzēšanai. Ja ugunsgrēku nav iespējams nodzēst pašu spēkiem, izsaukt ugunsdzēsēju brigādi, nosaucot ugunsgrēka vietas adresi un savu vārdu, uzvārdu, telefona numuru.
7.2.Rodoties bīstamībai, kura var izsaukt nelaimes gadījumu, darbu nekavējoties pārtraukt un brīdināt citus tuvumā strādājošos.
7.3.Traumas vai nelaimes gadījumā cietušajam nekavējoties sniegt pirmo palīdzību un/vai izsaukt ātro medicīnisko palīdzību, uzrādot nelaimes gadījuma precīzu adresi, cietušā vārdu, uzvārdu, vecumu un savu vārdu, uzvārdu.
7.4.Par darba laikā iegūtajām traumām nekavējoties ziņot vadītājam.
7.5.Notikuma vietā saglabāt pēc avārijas vai nelaimes gadījuma izveidojušos situāciju. To izmainīt drīkst tikai gadījumā, ja tas saistīts ar palīdzības sniegšanu, ja šāda situācija pati par sevi rada bīstamību, kā arī pēc viegliem nelaimes gadījumiem, ja tiek traucēts darbs.
7.6.Elektriskās strāvas trieciena gadījumā atslēgt strāvas avotu, cietušo atbrīvot no strāvas iedarbības. Ja cietušā pulss nav sataustāms, veikt mākslīgo elpināšanu, izsaukt ātro medicīnisko palīdzību, ziņot darbu vadītājam.

8.Darbinieka atbildība par instrukcijas noteikumu pārkāpumiem

8.1.Personas, kuras pārkāpušas šīs instrukcijas prasības, atkarībā no kaitējuma rakstura un sekām, var tikt sauktas pie disciplinārās, civiltiesiskās vai kriminālatbildības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants