Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Biznesa etiķete', 1.
  • Referāts 'Biznesa etiķete', 2.
  • Referāts 'Biznesa etiķete', 3.
  • Referāts 'Biznesa etiķete', 4.
  • Referāts 'Biznesa etiķete', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vārds etiķete cēlies no franču valodas vārda ‘’étiquette’’ – kas ir vispārpieņemti komunicēšanās noteikumi starp dzimuma, vecuma, sociālajām, sabiedriskajām, nacionālajām, radnieciskajām, konfesionālajām cilvēku grupām. Tie ir noteikti uzvedības un izturēšanās principi, ceremonijas; ģērbšanās noteikumi attiecīgām situācijām; uz preces vai tās iesaiņojuma līmējama zīme ar preces nosaukumu u. c. Taču visbiežāk runājot par etiķeti, pastāv uzskats, ka tas ir uzvedības kodekss, kas faktiski ir balstīts uzmanībā un smalkjūtībā.
Latvijas modes mākslinieki uzskata, ka norādot uz ģērbšanās (un ne tikai) etiķetes nepilnībām un pamācot nepieļaut tās pašas kļūdas ko apkārtējie, mēs varam veicināt ātrāku un veiksmīgāku sabiedrības attīstību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants