Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns kafejnīcai', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma vispārējs raksturojums    4
  Produkcijas apraksts    5
  Tirgus un tā izpēte    6
  Klienti    6
  Konkurence    7
  Mārketings    8
  Iespējamās problēmas un riski    9
  Ražošanas process    10
  Telpas    11
  Vadība un personāls    12
  Finanšu plāns    13
  Naudas plūsmas pārskats    14
  Peļņas un zaudējumu aprēķins    15
  Pielikums    16
Darba fragmentsAizvērt

MĀRKETINGS
Par tik cik uzņēmums “Šokolāde un Piparmētra” atradīsies tirdzniecības centrā, kur apgrozās lielas cilvēku masas, man būs iespējams izvietot reklāmas tirdzniecības centrā. Reklāmai izmantošu plakātus T/C Galerija Rīga un reklāmu internetā, sociālajā portālā draugiem.lv izveidojot reklāmas baneri. Uzņēmumam būs arī biznesa lapa, kas ļaus bez maksas reklamēties draugiem.lv portālā ar reklāmas kanāla palīdzību. Katru dienu sociālajā tīklā twitter būs iespējams uzzināt dienas atlaides kafejnīcā. Mūsu profilā varēs iegūt informāciju par degustāciju dienām, pasākumiem, īpašajām atlaidēm un jaunumiem uzņēmumā.
Reklāma sociālajā plašsaziņas portālā draugiem.lv banera izveidošana un reklamēšanās izmaksātu Eur 42,69, turpretī nekādas izmaksas nebūtu par sociālo profilu izveidi, tāpēc aktīvi jāstrādā pie jaunāko ziņu ievietošanas internetā.
Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmējdarbības priekšnosacījumiem.
Uzsākot pakalpojumu sniegšanu, preču pārdošanu būs noteikta zemākā cena, lai iekarotu tirgu. Pēc tam cenas veidošu tā, lai gūtu maksimālu peļņu. Kafejnīca-konditoreja “Šokolāde un Piparmētra” arī no ārpuses būs pievilcīga un saistoša.
Lai palielinātu kopējo pakalpojumu realizāciju, uzņēmumam būs arī atlaides. Uzņēmumā pielietošu gan cenu diferencēšanu, gan psiholoģiskās cenas, uzstādot īpašos dienas piedāvājumus pērkot preces komplektā.

Atlants