Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu kampaņas un politiskā reklāma', 1.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu kampaņas un politiskā reklāma', 2.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu kampaņas un politiskā reklāma', 3.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu kampaņas un politiskā reklāma', 4.
  • Referāts 'Priekšvēlēšanu kampaņas un politiskā reklāma', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Izrietoši no iepriekš minētā, sīkāks politisko reklāmu raksturojums, vēsta, ka identifikācijas reklāmas tiek izmantotas kampaņas sākumā, kad kandidāts vēlas vēlētājus iepazīstināt ar savu vārdu un asociēt savi ar amatu, kuram kandidē. Argumentu reklāmas tiek apspriestas problēmas, kurām kandidāts plāno pievērst uzmanību, kā arī kandidāta uzskati un redzējumi dažādās vēlētājiem svarīgās pozīcijās. Uzbrukumu vai negatīvās reklāmas tiek izmantotas, lai parādītu vēlēšanu konkurentu vai konkurentus negatīvā gaismā. Šajā gadījumā nereti tiek izmantota salīdzināšana. Visbeidzot pozitīvās vīzijas reklāmas tiek izmantotas pēdējās, lai radītu vēlētājiem pozitīvu vīziju, ko nākotnē varētu sasniegt, atdodot balsi par šo kandidātu.
Diskutablākās un vienas no izplatītākajām ir tieši negatīvās reklāmas. Negatīvajās kampaņās darbību kopums ir vērsts pret personas reputāciju, karjeru un var skart arī personas veselību. Visbiežāk tajās politiķi tiek atspoguļoti kā nekompetenti, negodīgi, uzpērkami cilvēki, kuri apdraud sabiedrības labklājību. Mūsdienās Krievijā plaši izplatīta ir politiskā reklāma, kura izceļ savas partijas politiķa personīgās labās īpašības, tādas kā godīgums, pieredze, intelekts un atklātība, bet vienlaikus kritizē citu politiķu īpašības jeb veic tā saukto negatīvo aģitāciju. Jāatzīmē, ka negatīvajās kampaņās plaši tiek izmantots resentiments un mobings.

Atlants