Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 1.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 2.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 3.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 4.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 5.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 6.
  • Konspekts 'Grupas raksturojums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Mazajiem bērniem kolektīvā apziņa un vienošanās notiek pedagoga vadīta. Trīsgadīgie bērni jau spēj noorganizēt rotaļu - « Būvēsim māju !»
Mazākos bērnus vada pedagogs, bieži aktīvais līderis, sadarbībā ar pedagodu. Konflikti parasti ir saistīti ar mazo bērnu saskarsmes iemaņu trūkumu, neprasmi rotaļāties ar citiem bērniem, dalīties rotaļlietās.

9.Grupā, varētu teikt, ir izveidojušās divas grupiņas- 2 un 3 gadīgie bērni. Šīs grupas nav īpaši noturīgas, ja bērniem rodas kopējas intereses un viņus aizrāvis kāds darbības process vai vai rotaļa, tad bērni sadalās grupiņās pēc interesēm, neskatoties uz vecuma iedalījumu.

10. Mūsu grupiņā nav neviena bērna, kurš būtu izstumts no grupas. Ir bērni- vientuļnieki, bet viņi ir iekļauti grupā un savu vientuļnieka dzīvi ir izvēlējušies paši, viņi orientējas uz savām interesēm. Piemēram: Ņ(z)3P-zēns grupā ir labi ieredzēts, bērni ar viņu labprāt rotaļājas, sarunājas, bet viņš nevēlas kontaktēties. Viņš labprātāk -zīmē, skatās grāmatiņas viens pats. Bērnam bija grūti adaptēties bērnu dārzā, bērnam ir arī runas problēmas, viņš ir bailīgs un kautrīgs, bet bērni ar viņu labprāt kontaktējas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants