Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 1.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 2.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 3.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 4.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 5.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 6.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 7.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 8.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 9.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 10.
  • Referāts 'Kultūru sajaukšanās kā sociāla problēma', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Arheologi, kā likums, fokusējas uz materiālo kultūru, kamēr kultūrantropologi — uz simbolisko kultūru, taču abām grupām ir interese kā šie kultūras aspekti ir savstarpēji saistīti. Vēl vairāk, antropologi saprot „kultūru” ne tikai patērēšanas preču kontekstā, bet arī sociālo attiecību un šo objektu un procesu pielietošanas prakses kontekstā.
Kultūru sajaukšanos rada savstarpējā cilvēku saskarsme, materiālie objekti un arī visdažādākās tehnoloģijas. Tas viss paplašinās izmantojot masu medijus, kas ļauj cilvēkiem iepazīties ar citu valstu kultūrām, tās izmantošanu, un liek aizmirst par savas tautas normām, paražām un tradīcijām.
Uzskatu, ka Latvijā šī sociālā problēma – kultūru sajaukšanās un izplatīšanās ir ļoti problemātiska, jo tā skar visu mūsu valsti un tikai attīstās. Kultūra ir milzīgs darbīgs mehānisms par kuru ir jārūpējas un jālolo – to nedrīkst aizmirst vai atstāt novārtā. Izpētot, Latvijā piedāvātos pasākumus, kas cenšas rūpēties par tautas paražām un tradīcijām var secināt, ka tam visam jāvelta vairāk laika un jāpieliek lielākas pūles. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants