Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 1.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 2.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 3.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 4.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 5.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 6.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 7.
  • Referāts 'Mākslas galerijas "Antonija" analīze', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mākslas galeriju stāvoklis Latvijā    3
  Veida raksturojums    4
  Galerijas nozīmes analīze    5
  Tehniskā informācija    6
  Mākslas darbi galerijā    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

5.Mākslas darbi galerijā
Galerijas ekspozīcija laika gaitā mainās, dodot iespēju tās klientiem un apmeklētājiem apskatīt arvien citu nozīmīgāko vecmeistaru gleznojumus. Māksliniekus, kas tiks izstādīti izvēlās direktors pēc saviem subjektīvajiem ieskatiem vai balstoties uz privāto kolekcionāru izteiktajām intersēm par kādu konkrētu mākslinieku un tā daiļradi.
Par nozīmīgākajiem un izcilākajiem māksliniekiem, kuru darbi ir bijuši izstādīti mākslas galerija uzskata : Gustavu Kluci, Vilhelmu Purvīti, Laimdotu Mūrnieku, Borisu Bērziņu, Kārli Miesnieku, Āriju Skridi, Valdi Bušu, Jūliju Viļumaiņi un citu mākslinieku darbus. Tāpat ir vērts pieminēt izstādi, kurā tika apvienoti mākslinieku ģimenes – Brektes izstāde ar nosaukumu „Scommettitore” un vienīgā galerijā rīkotā foto izstāde par godu Rīgas 800. dzimšanas dienai „Rīga. Ziedi un sapņi”
Konkrēti šobrīd galerijā ir apskatāma starptautiskā Kauņas plenēra izstāde „Klusuma ekspresija”, kas veltīta izcilajam lietuviešu gleznotājam Antanasam Samuolim. Izstādē piedalās gan latviešu, gan lietuviešu makslinieki kā : Ausma Bankauskaite, Rolandas Karalius, Grazvydas Kardokas, Rūta Katiliūte, Edita Stankevičiūte, Audrius Šumskas, Gintautas Vaičys un Kristīne Kvitka.

6. Secinājumi
1. Šodien jaunām mākslas galerijām ienākot tirgū ir arvien grūtāk nostiprināt savas pozīcijas;
2. Jaunās galerijas, kas nostiprina savas pozīcijas strādā uz rūpīgi izveidotas mārketinga stratēģijas pamata un nāk tirgū ar kreatīvu ideju, kā, piemēram, Rīgas Doma brīvdabas mākslas galerija;
3. Katrai galerijai ir svarīgi izvēlēties vienu virzienu, kurā tā darbojas, lai būtu vieglāk konkurēt tirgū;
4. Svarīga loma ir piedalīšanās gan vietējos, gan starptautiskos mākslas pasaules psākumos, tādējādi nostiprinot savu vārdu un pozīcijas tirgū;
5. Latvijas mākslas tirgus ir plašs, kvalitatīvs un joprojām izdevīgs pircējiem.

Atlants