Vērtējums:
Publicēts: 31.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Ko mēs zinām par ūdeni?', 1.
  • Konspekts 'Ko mēs zinām par ūdeni?', 2.
  • Konspekts 'Ko mēs zinām par ūdeni?', 3.
  • Konspekts 'Ko mēs zinām par ūdeni?', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi:
1. Iepazīstināt bērnus ar ūdens īpašībām (garša, krāsa, smarža, tecēšana). Nostiprināt zināšanas par ūdens nepieciešamību dzīvajā dabā.
2. Attīstīt zinātkāri, domāšanu un bērnu runu, nostiprinot jaunus vārdus: šķidrums, bezkrāsains, bezgaršīgs, caurspīdīgs..
3. Audzināt saudzīgu attieksmi pret ūdeni.
Metodes un paņēmieni:
1. Rotaļu (rotaļu personāža izmantosana, pārsteiguma momenti).
2. uzskates(panno «Кuram nepieciešams ūdens », shēmas,simboli).
3. Praktiskais (eksperimenti)
4. Runas(pārrunas, skolotāja stāstījums, jautājumi).

Autora komentārsAtvērt
Atlants