Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģisko teoriju salīdzinājums ', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģisko teoriju salīdzinājums ', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģisko teoriju salīdzinājums ', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģisko teoriju salīdzinājums ', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģisko teoriju salīdzinājums ', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotājs - skolēns
Leonards Žukovs
Skolotājs – savas tautas kultūras vērtību sargātājs un kopējs. Galvenās personības īpašības ir:
skolotājam jābūt vispusīgi izglītotai personai, labam speciālistam izvēlētajā zinātnes nozarē;
jāmīl bērnus, jābūt ieinteresētam viņu garīgajā un fiziskajā attīstībā;
skolotājam jāattīsta savas pedagoģiskās spējas (komunikatīvās, organizatoriskās, didaktiskās, oratora u.c.)
Skolēni – netiek sniegts konkrēts definējums, jo skolēni tiek sadalīti vecumposmos.
Voldemārs Zelmenis
Skolotājs - skolas dvēsele un pedagoģisko panākumu noteicējs. Galvenās personības īpašības ir :
interese par pedagoģisko darbu un mīlestība pret bērniem;
sava mācību priekšmeta satura un metodikas pārzināšana;
spēja iejusties skolēna attīstības līmenī, priekšzināšanās un emocionālajā stāvoklī;
prasme izvirzīt pamatotas un konsekventas prasības smalkjūtīgā
Skolēni – veido katras skolas un visas izglītības sistēmas dzīvo saturu.





Autora komentārsAtvērt
Atlants