Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 1.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 2.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 3.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 4.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 5.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 6.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 7.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 8.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 9.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 10.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 11.
  • Konspekts 'Lasāmo tekstu kopa par lapsu 3.klasei', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Lasāmo tekstu kopa , kuru veidoju 3.klases skolēniem, ļaus iepazīties ar lapsu dažādos skatījumos. Pasaka „Kā lapsa mācīja vilku zvejot” ir pamācoša, jo šeit parādīts, kā lapsa piemānīja vilku un savukārt vilks lētticīgi lapsai notic pats pie tam dabūjot ciest. Tāpat arī Krilova fabulā attēlots, cik lapsa ir viltīga un savtīga. Tādēļ, lai īstenotu savu ieceri, viņa gatava likt lietā gan saldo valodu gan citas viltības. Skolēniem ir iespēja lapsas rakstura īpašības salīdzināt ar citu darbojošos personāžu īpašībām. Izrādās, ka vārna ir ar pavisam īsu prātiņu un viņai nepieciešama tāda uzslava, kurai viņa pat notic un zaudē savu siera gabalu ko lapsa tā vien gaidījusi.
Kas attiecas uz sakāmvārdiem un parunām, tad skolēniem šis uzdevums ir mazliet pat kā atjautības uzdevums, kur jāuzmin vai kā savādāk jāapjauš par ko gan tur tiek teikts, par zvēru, vai tomēr dzīvnieku – šajā gadījumā lapsas īpašībām.
Galvenais mērķis veidojot šo lasāmo tekstu kopu ir likt skolēniem saprast lapsas negatīvās rakstura īpašības un dot skolēniem iespēju tās labot iedomājoties cilvēku lapsas vietā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants