Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 8.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 9.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 10.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 11.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 12.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 13.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 14.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 15.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 16.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 17.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 18.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 19.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 20.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģiskās prakses atskaite bērnu psiholoģijā', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Frontālās izpētes analīze   
  klases vides apraksts   
  verbālo analoģiju instrukcija   
  nepabeigto skaitļu virkņu instrukcija   
  sākotnējās datu tabulas   
  iegūto datu analīze   
  Sociālā adaptācija   
  iegūto datu analīze   
  salīdzinājums ar kopējo izlasi   
  Novērojuma analīze   
  stundu tipa raksturojums   
  skolotāja pedagoģiskās darbības raksturojums   
  secinājumi   
  Individuālās izpētes analīze   
  skolēna izvēles pamatojums   
  skolēna ārējais izskats   
  kontakta raksturojums   
  izpētes metodikas   
  metodiku instrukcijas   
  aizpildītās protokolu blankas   
  secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Prakses darba mērķis: padziļināt iepriekš iegūtās zināšanas un pilnveidot iemaņas kontakta veidošanā ar bērniem. Pielietot iegūtās zināšanas bērnu psiholoģisko un intelektuālo īpatnību izpētē.
Prakses darba uzdevumi: 1. veikt frontālo izpēti 2 dažāda vecuma klasēs
2. veikt individuālu 2 bērnu intelekta izpēti ar vismaz trim dažādām metodikām
3. veikt četru bērnu novērojumu, trīs dažādās stundās un starpbrīžos.
Prakses norise kopumā: prakses uzdevumi tika veikti divās vispārizglītojošās skolās. Sociālās adaptācijas tests tika dots mazpilsētas vispārizglītojošā vidusskolā. Visi pārējie prakses uzdevumi tika veikti Rīgas vispārizglītojošā vidusskolā. Abu skolu mācību valoda – latviešu, tādēļ visas dotās anketas ir latviešu valodā. Prakses laikā tika veikts: iedotas verbālās analoģijas un skaitļu virknes aizpildīšanai 4. klasei un 9. klasei. Iedots sociālās adaptācijas tests 12. klasei. Veikta individuālā intelekta izpēte 5. klases skolēnam un 11. klases skolēnam. Veikts 6. klases meitenes un zēna novērojums 3 mācību stundās un 3 starpbrīžos. Veikts 11. klases meitenes un zēna novērojums 3 stundās 3 starpbrīžos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants