Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.08.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 1.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 2.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 3.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 4.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 5.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 6.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 7.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 8.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 9.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 10.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 11.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 12.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 13.
  • Referāts 'Tiešā pasta reklāmas raksturojums un izmantošanas piemēri', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tiešā pasta priekšrocības    4
2.  Tiešā pasta veidi    6
3.  Datu bāzes nozīme un veidošana    6
4.  Adresātu saraksti    7
5.  Tiešā mārketinga izdevumu statistika    8
6.  Tiešā pasta kampaņu īstenošanas praktiskie piemērs    8
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

1. Tiešā pasta priekšrocības
Tiešais pasts pārstāv vienu no ātrākāk augošajām reklāmas nozarēm. Šī pieauguma lielāko daļu var raksturot ar sekojošiem faktoriem:
a) augoša uzņēmumu piekrišana tiešajam pastam skaidrojas ar tā radošo potenciālu un vērtību kā metodes definētas mērķauditorijas sasniegšanai;
b) tiešā pasta savienošanas iespējamība ar citiem reklāmas mēdijiem, lai sasniegtu efektīvu mijiedarbību;
c) pieaugošs gatavo adresātu sarakstu skaits dažādu produktu un pakalpojumu mērķu auditorijai;
d) jaunas tehnoloģijas sūtījuma sagatavošana padara šo mēdiju vieglāku un efektīvāku izmantošanā;
e) sūtīšanas procesa sistematizācija pasta iestādēs [3;61] (piem., Latvijas elektroniskais pasts).

Galvenā tiešā pasta prioritāte kā mēdija ir pārdošana bez pārdošanas personāla iejaukšanās. Tiešajam pastam, kā reklāmas ziņojuma nesējam, salīdzinot ar citiem mēdijiem ir dažas priekšrocības, piemēram: ātri zināmi un izsekojami rezultāti, konfidenciālitāte, gandrīz neierobežots sūtījuma formāts, efektīva krāsu izmantošana, informācijas iegūšana datu bāzes veidošanai, gandrīz neierobežota kvalitāte, vienlaicīgi tikai viens reklāmas ziņojums vai reklāmdevējs (atšķirībā no reklāmas masu informācijas līdzekļos).

Autora komentārsAtvērt
Atlants