Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 1.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 2.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 3.
  • Konspekts 'Veiksmīga saziņa ar auditoriju', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Manuprāt, viens no galvenajiem nosacījumiem, veiksmīgai saziņai ar auditoriju, ir piesaistīt publiku sev, lai publika būtu ieinteresēta informācijā, kas tiek pasniegta. Tomēr veiksmīgai saziņai ar auditoriju nepietiek vien ar labām runas prasmēm un veiksmīgi izstrādātu runu. Cilvēkam auditorijas priekšā ir jābūt pārliecinātam par to, ko viņš izklāsta un jābūt ieinteresētam pašam. Nav nozīmes citiem izklāstīt to, kas pašam nav skaidrs. Uzstāšanos nedrīkst uztvert kā nodotu atskaiti – aizgāju un izdarīju, jo tā vajadzēja. Ir jādomā arī par savu attieksmi pret auditoriju, jo uzstāšanās brīdi cilvēks ir uzmanības centrā un ir situācijas noteicējs.
Saskarsme ar lielu auditoriju, uzstāšanās lielas auditorijas priekšā tiek saukta par publisko saskarsmi. Šajā gadījumā ir svarīgi piesaistīt auditorijas uzmanību un to pārliecināt. Māka uzstāties ir ļoti svarīga dažādās dzīves situācijās. Kā publiskās saskarsmes piemēru var minēt lekciju.[1,14]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants