• Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu reklāmu analīze laikā no 1994.gada līdz 2004.gadam

     

    Referāts34 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 1.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 2.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 3.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 4.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 5.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 6.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 7.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 8.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 9.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 10.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 11.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 12.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 13.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 14.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 15.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 16.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 17.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 18.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 19.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 20.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 21.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 22.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 23.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 24.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 25.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 26.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 27.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 28.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 29.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 30.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 31.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 32.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 33.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 34.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 35.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 36.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 37.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 38.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 39.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 40.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 41.
  • Referāts 'Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas. Žurnālā "Klubs" publicēto cigarešu r', 42.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība    6
1.1.  Reklāmas veidi    7
1.2.  Īsa reklāmas vēsture    8
1.3.  Reklāmu tēli    9
2.  Cigarešu reklāmas    12
2.1.  Tabakas reklāmas regulācija Latvijā    13
3.  Vīriešu žurnālu vēsture un to specifika    15
4.  Par žurnālu Klubs    20
5.  Kontentanalīze kā pētniecības metode    21
6.  Cigarešu reklāmās dominējošo tēlu izmaiņas    22
6.1.  Pētījumā iegūto datu kvantitatīvā analīze    22
  Secinājumi    33
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    39
  Pielikums    43
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma mums nosaka labu dzīvi. Tā stāsta ko nozīmē un kā tas ir būt populāram, veiksmīgam, inteliģentam, seksuāli pievilcīgam un modernam. Ar reklāmu palīdzību mēs absorbējam, parasti zemapziņā un caur pilnīgu pārliecināšanu no atkārtošanas, idejas par dzimtes lomām, ķermeņu tēliem, novecošanas procesiem, kultūras un ģimenes vērtībām un pat patriotismu. Reklāma vienlaicīgi veido mūsu vēlmes un tad piedāvā piepildīt šīs vēlmes ar produktiem, no kuriem tikai neliela daļa izpilda savus solījumus.1
Reklāma veic sociālu un psiholoģisku iedarbību uz sabiedrību,2 veidojot jaunas vajadzības. Tā dod cilvēkiem un organizācijām jaunas zināšanas, jaunu pieredzi, bagātina viņu dzīvi. Reklāma palīdz izvēlēties produktu, dzīves veidu, stiprina pircējā apmierinātības sajūtu par pirkumu, iesaka pircējam, kā pareizāk izmantot viņa rīcībā esošo naudu.3
Arī cigarešu reklāmas ir veidotas ar mērķi pārdot cigaretes un piesaistīt arvien jaunus patērētājus, kā arī, lai popularizētu noteiktu ražotāju marku. Lai labāk izprastu reklāmas mērķus un veicamos uzdevumus, sīkāk apskatīšu reklāmas būtību.
Ar reklāmas palīdzību tiek sekmēta preces vai pakalpojuma atpazīstamība, kā arī tiek nostiprināta ticība šiem produktiem. Tāpat arī reklāma stimulē konkrēta uzņēmuma markas produkta pieprasījumu un arī piedalās cīņā pret konkurentu produktu. Ar reklāmas palīdzību tiek saīsināts jaunā produkta ieiešanas laiks tirgū, tiek stimulēts pasūtījums, daļēji tiek novērsta impulsīvā pirkšana. Kā arī ar reklāmas palīdzību tiek paziņots par izdevīgiem darījumiem, prezentēti produkta pilnveidojumi un citas lietas.4 Tas viss liecina par to, ka ar reklāmas palīdzību tiek nodrošināta uzņēmējdarbībā ieguldīto resursu un līdzekļu labāka atdeve, kā arī uzlabota vai mainīta produkta vai uzņēmuma reputācija. 5
Vairums reklāmu iedarbojas uz cilvēka zemapziņu.6 Reklāma nav personisks komunikācijas veids, tai jāuzrunā liels cilvēku skaits, tādēļ informācijai jābūt skaidri saprotamai lielai cilvēku auditorijai. Reklāma ir jebkura metode, ar ko kāda firma cenšas palielināt savu ražojumu noietu un popularizēt savas preces nosaukumu. Ekonomistu skatījumā reklāma ir ideālas konkurences veicinātāja, jo informē par ražojuma īpašībām un tādejādi tirgu tuvina ideālas konkurences stāvoklim, vai kavētāja, jo rada ilūziju, ka būtībā vienādi ražojumi, kaut kādā veidā atšķiras.7
Reklāma ir biznesa kompāniju, bezpeļņas organizāciju vai fizisku personu apmaksāta, pastarpināta komunikācija masu medijos, kas kaut kādā mērā ir identificējama reklāmas ziņojumā un kuras galvenais uzdevums ir informēt vai pārliecināt kādus auditorijas daļas locekļus.8 Reklāma neizbēgami balstās uz kultūru. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants