Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 1.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 2.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 3.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 4.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 5.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 6.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 7.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 8.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 9.
  • Referāts 'Reklāmas paradoksi un manipulācijas', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Reklāmas paradoksi    5
  Reklāmas manipulācija    6
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās reklāma ir kļuvusi par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Tā ir sastopama visur: TV, radio, internetā, kafejnīcās, veikalos uz ielām, transportlīdzekļos utml.
Kā zināms, tad reklāmas mērķis ir ieinteresēt sabiedrību ar kādu preci vai pakalpojumu. Bieži vien , lai sasniegtu mērķi, tiek pārkāpti ētiskie, morālie, kā arī reklāmas principi. Tas viss norāda uz reklāmas represīvo formu. Tā ir uzspiesta, bieži pārspīlēta un apnicīga. [ 2. ]

Reklāmā pastāv divi komunikāciju procesi:


Dialoģiskie komunikācijas procesi.
Saruna notiek abos virzienos. Speciālisti ir ieinteresēti uzzināt sabiedrības viedokli par kādu problēmu vai notikumu, tāpat kā sabiedrība vēlas, lai tiktu uzklausīts viņu viedoklis.

Nesimetriskā jeb represīvā komunikācija.
Šis komunikāciju process darbojas tikai vienā virzienā. Adresāta garīgais viedoklis nevienu neinteresē. Tās mērķis ir uzspiest savu domu, runa ir par garīgām, nevis lietišķām lietām. Šajā procesā nav dialoģiska darbība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants