Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 1.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 2.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 3.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 4.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 5.
  • Konspekts 'Investīciju analīze uzņēmumā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums var vēl vairāk investēt savā attīstībā, ko veiksmīgi dara. Tas izmanto kā priekšrocības visas savas stiprās puses, tas ir, augsta reputācija no klientiem, jaunas, modernas automašīnas, augsti kvalitātes standarti, kvalificēti vadītāji un darbinieki. Uzņēmums var izmantot savu ārvalstu sadarbības partneru palīdzību, lai iekarotu jaunus tirgus. Tādi faktori kā klientu ieinteresētība, uzņēmuma labā reputācija, kvalitatīvi sniegtie pakalpojumi, ārvalstu partneri, veicina uzņēmuma uzplaukumu un attīstību. Uzņēmums veiksmīgi izmanto savas stiprās puses, bet tam arī jāpiedomā pie vāju pušu uzlabošanas vai likvidēšanas. Vājas puses var izmantot konkurenti savā labā. Uzņēmumam jāpiedomā arī pie izmaksu samazināšanas un pie tā, lai pakalpojuma cenas nepiedzīvo strauju kāpumu. Uzņēmumam arī vajag izmantot savas iespējas vēlamās stratēģijas īstenošanai un rezultātu sasniegšanai – jaunas automašīnas iegādei ik gadu, apgrozījuma palielināšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants