Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 1.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 2.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 3.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 4.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 5.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 6.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 7.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 8.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 9.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 10.
  • Referāts 'Tūrisma nozares uzņēmuma "Hotel Jelgava" mārketinga plāns', 11.
Darba fragmentsAizvērt

1.Situācijas analīze
Hotel Jelgava atrodas Jelgavas centrā, tā ir 3 zvaigžņu viesnīca, kas pieder SIA „Kulk”. Viesnīcā ir 30 komfortabli numuriņi – standarta, apartamenti, mini lukss un lukss. Viesnīcas piedāvājumā ir arī 3 konferenču zāles, kurām iespējams arī izīrēt tehniku.
Tā kā viesnīca atrodas kultūrvēsturiskā ēkā, tad pārveidot tās ārieni nevar. Ēkā atrodas ne tikai viesnīca, bet arī skaistumkopšanas salons, atpūtas komplekss ar saunu un kafejnīca, kas nav saistībā ar viesnīcu, bet ir individuāli uzņēmumi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants