• Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem

     Novērtēts!

    Eseja2 Pedagoģija, Psiholoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības tra', 1.
  • Eseja 'Lasītmācīšanas metodes un uzdevumi pusaudžiem ar viegliem garīgās attīstības tra', 2.
Darba fragmentsAizvērt

S. Liepiņa uzsver, ka bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem iztēles īpatnības rada problēmas mācību procesā, jo viņiem grūti radīt jaunus iztēles priekšstatus jebkurā mācību stundā, tāpēc skolotājam jāpalīdz bērniem saskatīt un vismaz elementāri izprast jaunrades darbības stadijas: pirmajā jaunrades stadijā iztēlē jārada vispārināts priekšstata tēls; otrajā jākonkretizē tā detaļas; trešajā jākombinē, jāatlasa vajadzīgais, lai radošo ieceri īstenotu reālajā darbībā, vienalga, vai tas būtu rokdarbs vai zīmējums, vai domraksts.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants