-
Uzņēmuma projektēšana
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Organizācijas vispārējs apraksts | ||
Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas | ||
Organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze | ||
Organizācijas darbības plānu sistēma | ||
Organizatoriskā struktūra | ||
Darbinieku motivēšanas organizācijā | ||
Organizācijas darbību kontrole | ||
Vadīšanas stils | ||
Neformālās grupas organizācijā | ||
Organizācijas kultūra | ||
Korporatīvās kultūras vērtības | ||
Secinājumi un priekšlikumi |
Organizācijas vispārējs apraksts
Uzņēmums „Cukuriņš” vēsture sākās 2001. gadā, kad tika uzsākta jauna šokolādes ražošana. Uzņēmuma juridiskā forma ir akciju sabiedrība. 2001. gadā, tika atvērts mazs saldumu veikals Vecrīgā, kas iekaroja klientu sirdis ar savu gardo šokolādi. Pamazām attīstoties 2003. gadā veikals paplašinājās, pieaugot preču izvēlei un pircēju skaitam. Vēlāk, 2005. gadā, tika atvērts “Cukuriņš” kafejnīca, kurā klienti varēja nobaudīt svaigi pagatavotās tortes, kā arī šokolādes izstrādājumus. 2007. gadā paplašinājās ražošana un sāka pārdodot produkciju ne tikai Latvijā, bet arī Itālijā, Anglijā un citās Eiropas valstīs. Uzņēmums turpina strādāt pie eksporta apjomu palielināšanas jau esošajos eksporta tirgos – Igaunijā, Lietuvā, Vācijā. Pašlaik uzņēmumā strādā apmēram 650 darbinieku. „Cukuriņš” darbība ietver šokolādes un cukura konditorejas izstrādājumu ražošanu un vairumtirdzniecību.
AS „Cukuriņš” patlaban piedāvā plašu produkcijas sortimentu. Tirdzniecības marku „Cukuriņš” pārstāv apmēram 240 produktu nosaukumi - šokolādes tāfelītes, konfektes ar dažādiem pildījumiem, šokolādes konfekšu izlases, zefīri, piena konfektes, karameles ar dažādiem pildījumiem, mīkstās karameles, dražejas, tortes.
2008. gadā uzņēmums galvenokārt orientējās uz apgrozījuma palielināšanu, tehnoloģisko procesu modernizēšanu un rentabilitātes paaugstināšanu.
Apvienojot augstu kvalitāti, modernu ražošanas tehnoloģiju un no vecmeistariem mantotos amata noslēpumus, tiek uzlaboti esošie un radīti jauni saldumu veidi, kas spēj ieinteresēt ikvienu pircēju, un to nodrošina uzņēmuma ražošanas daļa.…
Org. vispārejs apraksts Org. misija, mērķi un stratēģijas Org.iekšējās un ārējas vides analīze Org. darbības plānu sistēma Org.-toriskā struktūra Darbinieku motivēšana Organizācijas darbību kontrole Vadīšanas stils Neformālās grupas org. KOrporatīvās kultūras vērtības Secinājumi un priekšlikumi