• Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"

     

    Paraugs10 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 1.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 2.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 3.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 4.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 5.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 6.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 7.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 8.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 9.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 10.
  • Paraugs 'Integrēto nodarbību plāns nedēļai "Dabas parādības ziemā"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

“Ziemas aukstumā un salā”
Diena: Pirmdiena
Apakštemats: Ziemas aukstumā un salā
Dominante: dabaszinības
Pakārtotie priekšmeti: latviešu valoda, vizuālā māksla
Mērķis: Bērnu izziņas interešu veicināšana par ziemu, norisēm ziemā caur dažādām aktivitātēm un emocionāliem pārdzīvojumiem
Uzdevumi:
• attīstīt prasmes saklausīt un saprast dzirdēto;
• iepazīstināt ar latviešu tautas folkloru;
• rosināt attēlot dabas parādību – salu- zīmējumā, izmantojot mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus;
• sekmēt bērnu radošo pašizpausmi, gūstot prieku par savu veikumu pēcpusdienas cēlienā.
Rīta aplis:
Skolotāja ar bērniem pārrunā, kāds šobrīd ir gadalaiks, kas tam raksturīgs. Katrs no bērniem, un arī skolotāja, nosauc vienu īpašību vai parādību, ar ko viņam asociējas ziema.
Rotaļnodarbība:
Skolotāja iesāk nodarbību, atgādinot, ka viena no raksturīgām ziemas pazīmēm ir aukstums un sals, ko rīta aplī jau pieminēja.

Autora komentārsAtvērt
Atlants