Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 1.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 2.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 3.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 4.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 5.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 6.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 7.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 8.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 9.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 10.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 11.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 12.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 13.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 14.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 15.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 16.
  • Prezentācija 'Informācijas ieguves un komunikācijas līdzekļu izmantošana', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgs jautājums ir internetā publicētās informācijas ticamība.
Ir ļoti grūti pārbaudīt tīklā pieejamās informācijas patiesumu. It īpaši, ja tā ir anonīma.
Galvenās prasības saturam – plaša, aptveroša informācija un ticamība. Informācijai jābūt pēc iespējas aktuālākai un labi sistematizētai. Tīmekļa vietā jābūt norādēm uz lappusēm ar galveno informāciju. Ir labi jāpārdomā tīmekļa vietas hierarhiskā struktūra. Nav pieņemts veidot saites starp viena līmeņa lappusēm.

Autora komentārsAtvērt
Atlants