Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 1.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 2.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 3.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 4.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 5.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 6.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 7.
  • Paraugs 'Programmēšanas ievaduzdevums', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Tiek šauts no ieroča, kura koordinātes ir (0,0), un kura uzdevums ir trāpīt mērķī (sarkanajā taisnstūrī). Laukums ir ierobežots ar granti (zaļā figūra). Šī šāviņa sākuma ātrums ir 11 m/s, bet leņķis grādos tiek ievadīts no tastatūras pirms lādiņa izšaušanas. Aprēķināt un izvadīt ekrānā šāviņa trajektoriju (izvadīt tabulas veidā laiku (t) un bumbas koordinātes x un y). Ja šāviņš sasniegs mērķi, izvadīt paziņojumu "the target was destroyed", un paziņojumu "shot off the target" pretējā gadījumā. Programmā izmantot cikla operatoru while, kā arī break komanda ir aizliegta. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants