• Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašām izglītības vajadzībām sociāli emocionālo skolas pieredzi

     

    Prezentācija8 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 1.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 2.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 3.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 4.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 5.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 6.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 7.
  • Prezentācija 'Kā skolotāju attieksme pret iekļaujošo izglītību ietekmē skolēnu ar un bez īpašā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

IETEIKUMI
Skolēnam svarīgi justies piederīgam mācību vidē.
Draudzīga klase jeb pieņemoša kopiena veicina skolēna sociālo integrāciju un labklājību skolā.
Skolotāja pozitīva attieksme spēj veicināt to, cik kvalitatīvi izglītojamais spēs iekļauties skolas vidē.
Pētījumā atklājas, ka skolēna attieksme galvenokārt ir atkarīga no skolotāja. Ja skolotājs bērnam nodrošinās pilnvērtīgu mācību vidi, kur gūt labvēlīgu attieksmi, sapratni un atbalstu, daļēji var secināt, ka tas veicinās iekļaušanos izglītībā.

Lai šo problēmu risinātu, vispārizglītojošajiem skolotājiem jāsniedz zināšanas par iekļaujošo izglītību.
Mūsdienu pedagogam nepieciešamas pilnvērtīgas prasmes strādāt ar skolēniem, kuriem gan ir, gan nav speciālās izglītības nepieciešamība.
Zinošs skolotājs ir panākumu atslēga uz skolēna pilnvērtīgu attīstību, izglītību un veiksmīgu iekļaušanu mācību vidē.

Autora komentārsAtvērt
Atlants