Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 4.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 5.
  • Konspekts 'Integrētā mārketinga komunikācija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības un mārketings ,lai arī ir atšķirīgas un īpatnas nozares, tomēr tās bieži dublējas. Katra no šīm nozarēm fokusējas uz saviem īpašiem mērķiem un katrai no tām ir savi instrumenti, lai tos sasniegtu. Šo abu disciplīnu koordinācija var palielināt organizācijas efektivitāti un produktivitāti. Sabiedriskās attiecības ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas uz ilgtermiņa sistēmu, jeb mijiedarbību starp organizāciju un tās klientu. Sabiedriskās attiecības meklē veidus kā attīstīt un uzlabot šīs attiecības, ģenerējot savstarpēju sapratni, labvēlību un atbalstu.1
Savukārt mārketinga komunikācijas ir menedžmenta funkcija, kas fokusējas galvenokārt uz patērētāja interesēm. IMK mēģina sekmēt sadarbību starp organizāciju un tās patērētājiem.
Mūsdienu laikmetā, kad viss tik strauji attīstās arī mārketingam ir jākļūst diferencētākam un jāpielieto jaunas stratēģijas. Ir jāizmanto vairāk dažādu kanālu lai aptvertu visu mērķauditoriju.…

Atlants