Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa vajadzību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu savus mārketinga mērķus.1
Mārketinga iekšējās un ārējās vides faktori, to vērtēšana un analīze
Pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mērķus, ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kuri veido mārketinga iekšējo vidi. Tajā pašā laikā uzņēmums darbojas konkrētos tirgus apstākļos, līdz ar to tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbe ir ļoti dažāda. Ārējos faktorus var iedalīt gan labvēlīgos, gan nelabvēlīgos.…

Atlants