Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 1.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 2.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 3.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 4.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 5.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 6.
  • Konspekts 'Lekciju kopsavilkums sabiedriskajās attiecībās', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija ir signālu (verbālo un neverbālo) kopums.
Komunikācijas procesa elementi: sūtītājs; saņēmējs; ziņa; kanāls; traucējumi, trokšņi, atgriezeniskā saikne.
Komunikācijas veidi: interpersonālā komunikācija; medio komunikācija; diādiskā komunikācija; intrapersonālā komunikācija; interaktīvā komunikācija; fatiskā komunikācija; publiskā komunikācija; grupu komunikācija; masu komunikācija.
Divu tipu cilvēki: pašnovērotāji un citu situāciju vērotāji.
Diskurss, tā nozīme cilvēka uztverē.
Neverbālās komunikācijas kodi: ķermeņa kontakts; proksēmika; orientācija (leņķis pret citiem); izskats; galvas kustības; sejas izteiksme; žesti; poza; acu kustības; paralingvistika.
Aktuālās un latentās lomas.
Pārliecināšana ietver argumentus, faktus, pamatojumu u.c.
Citātu veidi: tieši, netieši un daļēji citāti.
Viedokļu līderu loma tēla veidošanā, attīstīšanā.
Lobēšana – tieša valdības ietekmēšana.

Saskarsmes barjeras: valoda, izglītība, vecums, pieredze, kultūra, stereotipi, aizspriedumi.…

Atlants