Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 6.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 7.
  • Konspekts 'Reklāmas pētīšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Daudzos gadījumos pieejamas informācijas raksturs un apjoms ir nepieejams, lai pieņemtu efektīvu lēmumu.
Reklāmas kampaņu veikšanai ir nepieciešama liela līdzekļu ieguldīšana. Līdz ar to mūsdienīgas firmas cenšas samazināt riska pakāpi un palielināt reklāmas komunikācijas efektivitāti. To sasniedz veicot mārketinga pētījumus.
Pētnieciskie projekti palīdz saskatīt mārketinga problēmas un jaunas iespējas organizācijas darbībā. Pētīšana palīdz arī formulēt mērķus, kurus nepieciešams sasniegt, kā arī saņemt nepieciešamo informāciju, kas palīdzēs atrisināt problēmas un izmantot pieejamas iespējas. [4., 343-344]
Mārketinga pētīšana var tikt skaidrota kā sistemātiskā noteiktu datu, iegūto ar nepieciešamām procedūrām, vākšana, apstrāde un analīze. Tas ir nepieciešams, lai pieņemtu noteiktus vadības lēmumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants