Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 1.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 2.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 3.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 4.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 5.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 6.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 7.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 8.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 9.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 10.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 11.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 12.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 13.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 14.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 15.
  • Prezentācija 'Informācijas un komunikāciju tehnoloģijas valodas apguvē', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Bērni vai jaunieši svešvalodu zin slikti, jo viņiem nav gribas spēka. Mūsdienās bērni ir ļoti un slinki, tāpēc viņi nemācās.
Nevēlas to darīt, jo ir tehnoloģijas kur viņi apgūst tikai nelielu daļiņu no svešvalodas. Pārsvarā jau tikai sarunāties, bet gramatiku viņi neapgūst.

Autora komentārsAtvērt
Atlants