Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonētiski fonemātisko traucējumu korekcijā', 1.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonētiski fonemātisko traucējumu korekcijā', 2.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonētiski fonemātisko traucējumu korekcijā', 3.
  • Konspekts 'Konspekts logopēdiskai nodarbībai fonētiski fonemātisko traucējumu korekcijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ievaddaļa:
Sasveicinos ar bērnu. Pastāstu, ka šodien es esmu saņēmusi vēstuli no rūķu meitenes Rasas.. Aicinu kopā izlasīt vēstuli:
Labdien! Aicinu piedalīties orientēšanās sacensībās: „Jautrā stafete”. Galapunkts – mana māja. Ceļu jums rādīs mani brāļi – Rūdis un Ludis. Rasa.
Pamatdaļa
Pie durvīm klauvē, ienāk divi rūķi [ roku lelles]. Sasveicinās. Abi stāsta, ka atbraukuši ar zirgu pajūgu.

1. Vingrinājumi:
1.1. Sākumā zirgs skrējis ātri, tā – skaļais klakšķis [ar mēles galu pret aukslējām [paskrien, paskrien]], pēc tam piekusis un gājis lēnām [ klusais klakšķis – piesūcināt mēles muguru pie aukslējām [iet, iet, iet]. Aicina bērnus darboties līdz.
2.2. Braukuši pa kalniem un lejām – augšā, lejā, aicina „izšūpot” arī mēlīti.
3.3. Tad pretī lidojis dundurs un dusmīgi dūca: „Z,Z,Z” [mute vaļā, mēle pie alveolām, izrunāt skaņu „Z”], Tad atlidoja vēl divi un dūca dusmīgāk: „Ž,Ž,Ž” [tas pats, bet izrunā skaņu „Ž”]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants