Vērtējums:
Publicēts: 06.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 1.
  • Konspekts 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 2.
  • Konspekts 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 3.
  • Konspekts 'Teātra antropoloģija. Robēra Lepāža laikmetīgais cirks', 4.
Darba fragmentsAizvērt

PAR ROBĒRU LEPĀŽU
Savā bērnībā Lepāžs aizrāvies ar ģeogrāfiju, kas, kā vēlāk, atklājās, kļuva par vadošo līniju viņa darbos. Kā zināms, starptautiski atzītais multimākslinieks Robērs Lepāžs 57 gadu vecumā ir apguvis ne tikai aktiera, režisora, bet arī pasaulē pieprasīta producenta profesiju, radot neskaitāmus transkontinentālus darbus.
Lepāžs uzskata, ka galvenais kritērijs ir pareiza radošās komandas atlase, kurā režisors nav vienīgais radītājs, par mākslas darba radītājiem kļūst arī pieaicinātie arhitekti, horeogrāfi, komponisti, modes mākslinieki.
Lepāžs uzskata, ka starp kino un teātri novilktā robeža, gaist un tās rezultātā, lēnām rodas jauna teātra forma,-transkontinentāla un tehnoloģiskas fantāzijas pārpilna. Lepāžs ir slavens ar savu mērķtiecīgo robežu laušanu, fantāzijas lidojumu, tehnoloģiju un mākslu sintēzi. R. Lepāžu interesē cilvēks, kura stāsts tiek stāstīts.


Pasaules presē tiek dēvēts par magu, jo viņš teātrī cilvēkiem ir atgriezis pārsteigumu un brīnumu. Un spēju tikt skartiem emocionāli.
Interesants fakts: piecu gadu vecumā zēns saslima ar plikpaurību, kas bija retas saslimšanas gadījums, kā rezultātā zaudēja visu ķermeņa apmatojumu. Kā pusaudzis viņš cīnījās ar depresiju, tādēļ sāka apmeklēt drāmas kursus, lai atbrīvotos no kautrības.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants