• Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodisko komisiju nozīme skolas pašvērtējuma tapšanā

     

    Referāts11 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 1.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 2.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 3.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 4.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 5.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 6.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 7.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 8.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 9.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 10.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 11.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 12.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 13.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 14.
  • Referāts 'Izglītības iestādes pašvērtējums, tās organizācija, pašvērtējuma formas, metodis', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Izglītības iestādes pašvērtējums un tā formas    4
2.  Pašvērtējuma organizācija    5
2.1.  Informācijas iegūšana skolas pašvērtēšanai    7
3.  Metodiskās komisiju nozīme pašvērtējuma tapšanā    7
4.  XXXXX vidusskolas pārvaldes struktūra un pašvērtējuma organizācija    9
  Pielikums:Nr.1    11
  Nobeigums    18
  Izmantotā literatūra    19
Darba fragmentsAizvērt

Latvijai iekļaujoties un attīstoties Eiropas un pasaules apritē, jāizvērtē notiekošās pārmaiņas izglītībā. Pārmaiņas ietekmē visu skolas darbību un skolām ir jātiecas uz jauniem mērķiem un jauniem kvalitātes rādītājiem. Strauji attīstās zinātkāre un tās pielietojums praksē. Pieaug izglītības loma mūsdienu sabiedrībā, tā ieņem arvien nozīmīgu vietu cilvēka dzīvē. Izglītība, zināšanas un mācīšanās ir šī brīža svarīgākie jautājumi. Priekšplānā tiek izvirzīta mācīšanās un izglītības kvalitāte. Savukārt izglītības kvalitāte ir atkarīga no izglītības iestādes, tajā strādājošo pedagogu darbības un mācību procesa efektivitātes. Katra skola vēlas sasniegt skolēniem kvalitatīvu izglītību, nepārtraukti un mērķtiecīgi uzlabot savu darbu. Tāpēc, lai skolas spētu izvērtēt, vai izglītojamiem dod attiecīgu mācību kvalitāti, kā arī visi skolā notiekošie procesi ir kvalitatīvi, skola veic vērtēšanu.
Ir divu veidu vērtēšana iekšējā un ārējā. Abi vērtēšanas procesi ir vērsti uz skolas tālākās darbības attīstību un uzlabošanu…

Autora komentārsAtvērt
Atlants