Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 1.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 2.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 3.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 4.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 5.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 6.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 7.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 8.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 9.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 10.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 11.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 12.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 13.
  • Referāts 'Konkurence Latvijas būvuzņēmumu nozarē', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads   
2.  Latvijas celtniecības tirgus tendences   
3.  Konkurence un citi ārējās vides veidi   
4.  Plānošanas un mārketinga būtība un to loma mūsdienu uzņēmuma attīstībā   
5.  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu saimnieciskajā praksē ir bieži sastopami piemēri, kad uzņēmēji gūst panākumus balstoties uz savu pieredzi un intuīciju. Taču tas reti ir vērojams ilgstošā laika periodā. Šeit rodas nepieciešamība paredzēt nākotnes situāciju, radīt jaunas un dzīvotspējīgas idejas, kā arī paredzēt to visizdevīgāko realizācijas posmu. Šeit svarīgi ir jauno ideju attīstīt pakāpeniski un uzmanīgi.Pārdomājot jaunās idejas lietderīgumu, nedrīkst aizmirst potenciālo pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātajiem ražojumiem vai pakalpojumiem, nākotnes apstākļus, idejas realizēšanai nepieciešamo kapitālu un daudzus citus ne mazāk svarīgus faktorus. Tikai tad, kad visi faktori ir apsvērti un izanalizēti, var sākt domāt par jaunās idejas realizēšanu. Bieži vien uzņēmēju starpā valda uzskats, ka idejas nav galvenais dzinējspēks jaunu uzņēmumu dibināšanā, to paplašināšanā, jaunu tehnoloģiju ieviešanā utt. Šādi domājošie uzņēmēji aizstāv uzskatu, ka svarīga ir arī drosme uzņemties risku un spēja sakomplektēt nepieciešamos faktorus iecerētās darbības veikšanai.Aptaujājot Latvijas vidējos būvuzņēmumus, žurnālisti secina, ka tikai pavisam neliela Latvijas uzņēmumu daļa ir sastādījusi stratēģisko un uzņēmuma attīstības plānu. Pārsvarā to dara Latvijas un Rietumu kopuzņēmumi. Arī mūsdienās īpašu nozīmi un popularitāti ieguvušo biznesa plānu sagatavošana un uzrakstīšana ir Latvijas uzņēmējiem viens no nepatīkamākajiem pienākumiem. Kā zināms, tad biznesa plāni paredz pasākumus, kuri nepieciešami, lai realizētu stratēģiskajā plānā paredzētos pasākumus un sasniegtu noteiktus mērķus. Tajos parasti ietver pasākumus, lai radītu jaunas preces vai pakalpojumus, kā arī lai sīkāk raksturotu tosceļus kuri ejami, lai atrisinātu dotā uzņēmuma stratēģiskajā plānā paredzētos mērķus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants