Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Izstādes "Skola 2009" analīze', 1.
  • Konspekts 'Izstādes "Skola 2009" analīze', 2.
  • Konspekts 'Izstādes "Skola 2009" analīze', 3.
  • Konspekts 'Izstādes "Skola 2009" analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izprast izstādes būtību, nozīmi mārketinga komunikācijā, kā arī analizēt izstādi „Skola 2009”.
Izstāde tās vispārīgajā nozīmē ir vieta, kur satiekas noteiktas produktu kategorijas vai nozares produktu ražotāji un izplatītāji, lai apmainītos ar idejām, dalītos nozares jaunumos, prezentētu savus produktus un pakalpojumus, nodibinātu sakarus ar mērķi uzreiz vai vēlāk pārdotu savus produktus un pakalpojumus.1 Izstādē „Skola 2009” dalībnieku piedāvātais pakalpojums bija izglītības iegūšana un skolu galvenais mērķis, piedaloties šajā izstādē, bija piesaistīt jaunus studentus savās skolās. Vēl kā būtisku mērķi, kas saistīts ar pirmo mērķi, dalībai izstādē „Skola 2009” var minēt savas skolas (augstskolas, koledžas, arodvidusskolas) popularizēšanu, konkurentu aktivitāšu novērtēšanu, tēla veidošanu, attiecību un komunikācijas veidošanu ar mērķgrupām, kas šai izstādei ir cilvēki, kas ieguvuši vismaz vidējo izglītību – potenciālie studenti.
Izstāde ir viens no komunikācijas veidošanas pasākumiem, kam ir liela nozīme mārketinga komunikācijā – to viennozīmīgi iedalīt kādā no mārketinga komunikācijas elementiem (reklāmā vai sabiedriskajās attiecībās) nevar, jo izstādes komunikācijas procesā tiek apvienoti gan reklāmas, gan sabiedrisko attiecību instrumenti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants