Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 1.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 2.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 3.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 4.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 5.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 6.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 7.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 8.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 9.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 10.
  • Referāts 'Atmiņa un cilvēka spējas', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Atmiņa kā psihisks process    3
1.1.  Atmiņas struktūra    3
1.2.  Atmiņās klasifikācija    3
1.3.  Atmiņas pamatprocesi    4
1.3.1.  Iegaumēšana    5
1.3.2.  Saglabāšana    6
1.3.3.  Reproducēšana    7
2.  Spējas    8
2.1.  Spēju attīstības līmeņi    8
3.  Sakarība starp atmiņu un cilvēka spējām    9
  Nobeigums    10
  Bibliogrāfija    11
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēkam tā eksistences gaitā ļoti nepieciešama ir atmiņa. Katram jāatceras savas vārds, uzvārds, jāatceras skolā apgūto vielu un jāpielieto savas spējas, lai varētu pastāvēt un kontaktēties ar cilvēkiem.
Atmiņai ir vairāki procesi, kas ietekmē cilvēka dzīvi. Atmiņa kā psihisks process ir saistīta ar cilvēka spējām un darbību.
Pētījuma objekts: psihiskie procesi.
Pētījuma priekšmets: atmiņas un cilvēku spēju līdzpastāvēšana.
Pētījuma mērķis: iepazīties sakarību ar atmiņu un cilvēka spējām.
Hipotēze: atmiņas un spēju līdzpastāvēšana ļauj cilvēkam pierādīt sevi kā gudru un zinošu būtni.
Pētījuma uzdevumi:
Iepazīties ar atmiņas procesiem;
iepazīties ar cilvēka spējām;
noskaidrot sakarību starp atmiņu un cilvēka spējām.
Pētījuma metodes:
1)literatūras pētīšana, apkopošana un analīze.
Darba struktūra: ievads, 3 nodaļas, 7 apakšnodaļas, noslēgums, bibliogrāfija, kurā ietvertas 5 literatūras vienības.

Atlants