Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 1.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 2.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 3.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 4.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 5.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 6.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 7.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 8.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 9.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 10.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 11.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 12.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 13.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 14.
  • Prezentācija 'Ētika un mārketings. Bērnu izmantošana reklāmā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma - Vārds “reklāma” ir cēlies no latīņu vārda “reclāmāre” un kļuvis starptautisks, savkārt Anglijā un ASV ir pieejams vārds “advertise” un “advertising”.
No angļu valodas “advertising” reklāma tiek raksturota kā attiecīga sponsora apmaksāta komunikācija, izmantojot masu informācijas līdzekli, lai pārliecinātu auditoriju.
Interesantā, saistošā formā sniegta informācija ar mērķi piesaistīt (kam) uzmanību, izraisīt interesi (par ko), padarīt (ko) populāru u. tml.; (https://tezaurs.lv/#/sv/rekl%C4%81ma)
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. (https://likumi.lv/doc.php?id=163)…

Atlants