Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Bluetooth', 1.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 2.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 3.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 4.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 5.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 6.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 7.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 8.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 9.
  • Prezentācija 'Bluetooth', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā bluetooth sāka izmantot jau dažus gadus atpakaļ. Iesākumā ar šo ierīci nebija atpevltītas daudzas ierīces, bet pašlaik jau gandrīz visas.
Bluetooth iebūvē pārsvarā mobilajos tālruņos, bet ir sastopami ari mūzikas atskaņotājos, sadzīves elektronikā un citās aparatūrās.
Nost ar vadiem
Jaunā bezvadu saziņas tehnoloģija Bluetooth atbrīvo no vadiem, kasi līdz šim savienoja ciparu ierīces. Bluetooth pamatā ir mazjaudīga radiopārraide ar zemām izmaksām, kas palīdz bez kabeļiem savienot dažāda veida ciparu ierīces, sniedzot Jums lielāku pārvietošanās brīvību. Galu galā, mobilitāte to taču arī nozīmē.
Bluetooth — jauns reklāmas veids?
Square Group eksperimentālā ceļā noskaidrojuši, ka Bluetooth var izrādīties ļoti noderīgs marketinga instruments. Pie šāda secinājuma kompānija nākusi pēc eksperimenta, ko veica Londonas teātrī Noel Coward. Tās darbinieki novietoja Bluetooth raidītāju, kas fiksēja visus mobilo telefonu īpašniekus ar ieslēgtu Bluetooth funkciju. Raidītājs sūtīja uz telefonu ziņojumu, piedāvājot ielādēt bezmaksas muzikālu videoklipu no izrādes, kas tobrīd tika izrādīta “Avenue Q”.
Vienas nedēļas laikā pēc Square Group datiem tika reģistrēti 9595 mobilo ieriču ar aktivizētu Bluetooth, bet 703 lietotāji jeb vidēji 87 cilvēki dienā ir ielādējuši videoklipu sava telefonā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants