Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 1.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 2.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 3.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 4.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 5.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 6.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 7.
  • Prezentācija '"Forum Cinemas" mārketinga stratēģija mērķtirgū', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Fakti par uzņēmumu:
“Forum Cinemas” ir Somijas uzņēmuma “Finnkino” meitas uzņēmums Latvijā;
SIA “Forum Cinemas” ir lielākais filmu izplatītājs un izrādītājs Latvijā;
Coca-Cola Plaza ir viens no modernākajiem k/t Austrumeiropā, kā arī otrs lielākais Ziemeļeiropā.
“Coca-Cola Plaza” priekšrocības:
Kinoteātrī ir izvietotas 14 zāles-ietilpība 3016 cilvēki;
Pasaules līmeņa skaņu sistēmas;
Galvenā k/t priekšrocība – plašais filmu spektrs;
Pieejamā atrašanās vieta.
Piedāvātās iespējas:
Iespēja iegādāties Kinokartes;
Atsevišķu auditoriju vai visu kinoteātra izīrēšana;
Banketu, ballīšu un cita veida pasākumu rīkošana kādā no kafejnīcām;
Iespēja kļūt par kino kluba biedru.
Uzņēmuma mērķtirgus segmenti:
bērni līdz 14 gadu vecumam;
jaunieši no 14 līdz 25 gadiem;
cilvēki gados.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants