Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Interpersonālās, grupu un masu komunikācijas īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Interpersonālās, grupu un masu komunikācijas īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Interpersonālās, grupu un masu komunikācijas īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Interpersonālās, grupu un masu komunikācijas īpatnības', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kāpēc cilvēki komunicē!?
Pirmkārt, mēs komunicējam, lai apmierinātu savas vajadzības un vēlmes. Svarīgi ir apzināties to, ka komunicējot mēs varam apmierināt vienlaicīgi vairāk kā tikai vienu vēlmi.
Ir dažas kopējas vajadzības, kādēļ mēs komunicējam:
Izdzīvošana - mēs komunicējam, lai izdzīvotu;
Sadarbība - mēs komunicējam, lai sadarbotos ar citiem;
Personiskās vajadzības – mēs komunicējam, lai apmierinātu personiskās vajadzības (ne tikai materiālās, bet arī tādās kā jūtas, emocijas un idejas);
Savstarpējās attiecības – mēs komunicējam, lai veidotu un uzturētu savstarpējās attiecības;
Pārliecināšana – mēs komunicējam, lai pārliecinātu citus cilvēkus darīt, vai domāt tā, kā mēs to darām (reklāma);
Vara – mēs komunicējam, lai iegūtu, vai izrādītu varu pār citiem cilvēkiem (no pārliecināšanas tas atšķiras ar to, ka tagad cilvēks nonāk padevīgā lomā);
Sociālās vajadzības – mēs komunicējam, lai saturētu kopā savu apkārtējo sabiedrību un struktūru (jo lielāka sabiedrība vai organizācija, jo vairāk ir nepieciešams komunicēt);
Informācija – mēs komunicējam, lai apmainītos ar informāciju. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants