Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 1.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 2.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 3.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 4.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 5.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 6.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 7.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 8.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 9.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 10.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 11.
  • Prezentācija 'Radošums darbā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Radošums jeb kreativitāte
Spēja radīt jaunas idejas.
Sabiedrības attīstības dzinējspēks.
Ir iedzimts vai to var iemācīt?
Ko par to saka vairāki autori?
Cilvēciskā prāta spēks, kas rada jaunu saturu izmaiņu un jaunu sakarību izveidošanas ceļā. /K.Spirmens/
Spēja nojaukt vispārpieņemto, ierasto ideju sekošanas cita citai kārtību cilvēka domāšanas procesā. /Simpsons/
Vispārīga spēja, kas balstīta uz vispārējā intelekta, personisko īpašību un spēju savstarpējo stāvokli. /E.Torrens/

Nepieciešamie faktori
radoša vide;
motivācija;
intelekts kā spējas;
zināšanas;
domāšanas stils;
individuālās iezīmes.

Būt radošam nozīmē
atbrīvoties no vecām, gatavām un īpaši atzītām domāšanas struktūrām;
būt atvērtam jaunai informācijai;
būt atvērtam pret pārsteigumiem;
būt atvērtam pret sakarībām;
koncentrēties uz procesiem, nevis rezultātu;
būt vērīgam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants